Sepetim (0 Ürün)
GİRİŞ YAP
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Nasıl ödeme yapabilirim?

Kredi kartı,Banka kartı ,Kapıda ödeme, GarantiPay, Tosla, BKM Express, Papara, Paycell Alışveriş Limiti ile Öde, Vodafone Faturana Yansıt ve Juzdan ödeme yöntemi seçeneklerinden herhangi biri ile internet mağazamızdan alışveriş yapabilirsiniz.

Hangi kredi kartları ile ödeme yapabilirim?

Tüm Mastercard ve Visa kredi kartlarınızla alışveriş yapabilirsiniz. Alışveriş imkanı olan kredi kartları;

Bonus, Shop&Miles ve Flexi, Garanti Bankası, Denizbank, ING Bank, TEB ve Şekerbank'a ait Bonus Card'lar

Paraf, Halkbank

Bankkart, Ziraat Bankası

Advantage, HSBC

Axess, Akbank

World Card, Yapı Kredi Bankası, Fortis, Anadolu, Vakifbank kredi kartları

Cardfinans, Finansbank

Maximum, İş Bankası/ Maximum logolu Ziraat Bankası kartları

Kredi kartı saklama nedir?

Kart saklama işlemleriniz Lidio Pass alt yapısı içinde güvenli bir şekilde saklayabileceğiniz bir dijital ödeme çözümüdür. İlgili tüm sorularınız için Lidio Pass web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Hepsipay Kayıtlı Kartımı Nasıl Silebilirim?

Hepsipay üzerinden kaydedilen kart bilgileriniz, site ve uygulamalarımız içerisinde saklanmamakta olup ilgili kartın kullanımına son vermek adına Hepsipay ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Hangi banka kartları ile ödeme yapabilirim?

Sitemizde tüm bankaların Debit kartlarıyla ödeme yapabilirsiniz. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Sanal Kart kullandığınızda kartınızın hesabındaki limitin yeterli olup olmadığını kontrol ediniz.

Kapıda ödeme siparişi nasıl oluşturabilirim?

2000 TL'ye kadar olan siparişlerinizde kapıda ödeme seçeneğinden yararlanabilirsiniz.Kapıda ödeme seçeneği ile sipariş verebilmeniz için üyelik hesabı oluşturmalı ve adrese teslimat seçeneğini işaretlemelisiniz.

Kapıda ödeme seçeneği ile verilmiş olan siparişlerde, siparişiniz tamamlanmadan önce sms ile onay kodu gönderilecektir. Onay alınamaması halinde siparişiniz işleme alınmayacaktır. Bir kullanıcı günde en fazla 3 kez kapıda ödeme siparişi verebilir.

Papara ile nasıl ödeme yapabilirim ?

Ödeme sayfasında diğer seçenekleri seçtikten sonra sözleşme kutucuğunu işaretleyerek SİPARİŞİ ONAYLA" Butonuna dokunduğunuzda, önce ödeme yönteminin web sitesine yönlendirileceksiniz.

Ödeme yönteminin sayfasında ödeme işlemi için kart bilgilerini girerek ilgili adımları tamamlayacaksınız.

Ödeme işlemini tamamladıktan sonra, otomatik olarak sipariş özeti sayfasına yönlendirileceksiniz.

GarantiPay ile nasıl ödeme yapabilirim ?

Ödeme sayfasında Dijital Ödemeler altında GarantiPay’i seçtikten sonra “SİPARİŞİ ONAYLA” butonuna dokunduğunuzda, GarantiPay ile ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz.

Telefon numaranızı veya TCKN girdikten sonra siparişi onaylamak için BonusFlaş’a yönlendirileceksiniz.

Siparişinizin sorunsuz oluşturulabilmesi için BonusFlaş'ta ödeme işlemini tamamladıktan sonra, sipariş özet sayfasına dönmeniz gerekmektedir.

Detaylı bilgi için banka web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Siparişim neden onaylanmıyor?

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenlerin bazıları; kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması, kart numarasını hatalı girmeniz, kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması, onay işlemi sırasında geçici süreli bağlantı sorunları olmasıdır. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Sanal kart kullandığınızda kartınızın hesabındaki limitin yeterli olup olmadığını kontrol ediniz. Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartınızın bağlı bulunduğu banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

ZİP İptal ve İade Prosedürü

Zip’le taksitlendirilen alışverişlerin iptal veya iade durumunda DeFacto’daki mevcut iptal/iade prosedürü izlenmektedir.

Öncelikle DeFacto tarafından müşterinin iptal/iade talebinin onaylanması gerekmektedir.

Onayın ardından DeFacto tarafından Zip’e iptal/iade ile bilgi verilmesini takiben, müşterinin Zip limiti dahilinde kullanmış olduğu kredi tutarı Zip limitine geri eklenecektir.

Müşterinin Zip’e taksit ödemesini gerçekleştirdikten sonra iade talebinde bulunması halinde ise yine aynı şekilde DeFacto’nun ilgili talebi onaylamasının ardından, DeFacto Zip’e verecekleri bilgi doğrultusunda Zip tarafından müşterinin kredisi kapatılacak ve yapılmış olan taksit ödemesi tutarı müşteriye iade edilecektir.

Paycell Alışveriş Limiti ile Öde
  • Sepetinizi oluşturun.
  • Sitemizde sepetinizi oluşturun.
  • Ödeme Onayı adımında Paycell Alışveriş Limiti’ni seçin.
  • Ödeme onayı adımında ödeme alternatifleri arasından Paycell Alışveriş Limiti’ni seçin.
  • GSM numaranızı girin.
  • İşlem yapmak istediğiniz GSM numaranızı girin.
  • Paycell şifrenizi girin.
  • Paycell şifrenizi girin. Paycell şifreniz yoksa ekranda yer alan bilgileri doldurarak Paycell’e anında kayıt olabilirsiniz.
  • Kredi başvurunuzu oluşturun.
  • Kredi başvurunuz için talep edilen bilgileri girin ve başvurunuzu oluşturun.
  • Ödemenizi tamamlayın.
  • İstediğiniz taksit sayısını seçin ve telefonunuza gelen tek kullanımlık şifreyi girerek sözleşmeleri onaylayın, ödemeyi tamamlayın.
Hesabıma tanımlanan DeFacto parayı nasıl kullanabilirim?

Hesabınıza tanımlanan DeFacto para yalnızca "www.defacto.com" adresinde kullanılabilir. Almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyiniz ve alışverişi tamamla butonuna basıp ilerleyiniz. Sağ tarafta karşınıza çıkan DeFacto para bölümüne tutarı yazıp kullan seçeneğini seçiniz.

Sitede listelenen ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

DeFacto internet mağazamızda satışı yapılan ürünler KDV dahil peşin fiyatlarıyla görüntülenmektedirler.

Vodafone Pay İle Ödeme ve İade

Vodafone Pay ile Nasıl Ödeme Yaparım?

  • Sözleşme kutucuğunu işaretleyerek "Ödemeyi Tamamla" butonuna tıkladığınızda Vodafone müşterisi olduğunuzu doğrulayan sayfa açılır.
  • Açılan sayfada ilgili alana, faturanıza yansıtarak ödeme yapmak istediğiniz GSM numarasını girmelisiniz.
  • Açılan Vodafone ödeme sayfasına, size SMS ile gelen tek kullanımlık şifreyi girerek işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Hizmet Bedeli ve İade Prosedürü

  • Vodafone Pay Mobil Ödeme kullanımlarında üyelik hizmet ücreti 3 aylık periyotlarla tahsil edilir. 3 aylık süreler Ocak-Şubat-Mart, Nisan-Mayıs-Haziran, Temmuz-Ağustos-Eylül ve Ekim-Kasım-Aralık olarak tanımlanmıştır. İçinde bulunan 3 aylık sürede mobil ödeme işlemi yapılmaması durumunda üyelik hizmet ücreti alınmayacaktır. Ayrıntılı bilgi için www.vodafonepay.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
  • Aldığınız ürünü iade etmeniz durumunda cep telefonu faturanızın fatura kesim tarihleri göz önünde bulundurularak mevcut veya bir sonraki faturanız üzerinden ücret tutarı iade edilir.
Taksitli alışveriş nasıl yapılmaktadır?

Taksit seçenekleri bankanıza göre değişiklik göstermektedir. Ödeme ekranında kredi kartı bilgilerini girdiğiniz zaman bankanıza ait taksitlendirme seçeneklerini görebilirsiniz. 

Ödeme Seçenekleri

İnternet sitemizde çerezler yoluyla kişisel veri işlenmekte olup; gerekli olan çerezler, bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması amacıyla kullanılmaktadır. Diğer birinci ve üçüncü taraf çerezler ise size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunulabilmesi, sitemizin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirmesi ve açık rıza vermeniz halinde, sizlere yönelik pazarlama faaliyetlerinin yapılması amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerezlere dair tercihlerinizi Çerez Tercihleri paneli aracılığıyla her zaman yönetebilir, çerezlerle ilgili daha detaylı bilgiye Çerez Aydınlatma Metni’nden ulaşabilirsiniz.