Sepetim (0 Ürün)
GİRİŞ YAP
MAĞAZADAN TESLİM AL
  • Teslimat bilgilerinde Mağazadan Teslim Al'ı tıkla ve teslim almak istediğin mağazayı seç
  • Mağazadan teslim alınan siparişlerde kargo 19,99 TL'dir. 300 TL üzeri kargo bedava!
  • Siparişin mağazaya teslim edildiğinde SMS ile kod göndereceğiz.
  • Siparişini teslim almak için kasada SMS ile ilettiğimiz kodu paylaşman yeterlidir.
SİPARİŞ TAKİP
  • Hesabım’dan Siparişlerim bölümüne tıkla
  • Sipariş Detayına Gir
  • Kargom Nerede butonundan siparişini takip edebilirsin.
  • Ayrıca her süreçte sms ve email ile bilgilendirme yapacağız.
KOLAY İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİ
  • Sipariş detay sayfasından iade talebini tıkla
  • İade etmek istediğin ürünü ve iade nedenini seç iade kodunu not al.
  • Ürünlerini paketle ve iade kodu ile PTT Kargo’ya ücretsiz iade et.
  • İaden tamamlandığında SMS ve mail ile bilgilendirme yapılacaktır.
POPÜLER SORULAR
Sitenizde kargo ücreti ne kadar?

Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde Türkiye'nin her yerine kargo ücreti 39,99 TL'dir. Ayrıca Mobil uygulamaya özel 1100 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti bulunmamaktadır.

Kapıda ödeme için ekstra bir ücret ödemem gerekli midir?

2000 TL’ye kadar olan siparişlerinizde kapıda ödeme seçeneğimizden faydalanabilirsiniz. Kapıda ödeme hizmet bedeli sadece 19,99 TL'dir. Siparişinizde kargo ücretine ek olarak kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılacaktır. Kapıda ödeme seçeneği ile sipariş verebilmeniz için üyelik hesabı oluşturmanız ve adrese teslimat seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.

Kapıda ödeme siparişi nasıl oluşturabilirim?

Sepet ve adres adımından ilerleyip ödeme ekranına geliniz. Ödeme ekranında “Kapıda Ödeme” seçeneğine tıklayınız. Kapıda ödeme seçeneği ile sipariş verebilmeniz için üyelik hesabı oluşturmanız ve adrese teslimat seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Siparişiniz tamamlanmadan önce sms ile onay alınacaktır. Lütfen cep telefonu numaranızı giriniz. Sms ile onay şifreniz hemen gönderilecektir. Bu şifreyi girip siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Onay alınmaması halinde siparişiniz işleme alınmayacaktır.

Nasıl sipariş verebilirim?

Beğendiğiniz bir ürünün, rengini ve bedenini seçtikten sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız. Alışverişi tamamla diyerek giriş bölümünden kullanıcı girişi yapabilir, üye olabilir ya da üye olmadan devam edebilirsiniz. Alışverişinizi tamamlamak için teslimat seçeneğinizi belirledikten sonra ödeme ekranına ilerleyip tercih ettiğiniz ödeme seçeneğimiz ile siparişinizi oluşturabilirsiniz.Tahmini teslimat süresi, bulunduğunuz adrese göre 2-7 iş günü arasında değişkenlik gösterecektir (Pazar günleri ve resmi tatiller hariçtir).

Siparişim ne zaman gelir?

Tahmini teslimat süresi, bulunduğunuz adrese göre 2-5 iş günü arasında değişkenlik gösterecektir (Pazar günleri ve resmi tatiller hariçtir).

DeFacto Gift Club Nedir?

DeFacto Gift Club; üyelerine fırsatlar, yenilikler, ayrıcalıklar sunan bir programdır. defacto.com’da, DeFacto mobil uygulamasında ve DeFacto mağazalarında geçerli olan birçok ayrıcalığı yakalamak için ücretsiz olarak Gift Club üyesi olmanız yeterlidir.Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

DeFacto'dan satın almış olduğun ürüne yorum yaptığımda kazancım ne olur?

defacto.com veya mobil uygulamadan satın almış olduğun ürüne yorum yaptığın andan itibaren yorumun onaylandıktan 2 iş günü içerisinde Gift Club hesabına 10 TL değerinde Gift Puan yansıyacaktır. Kullanıcı yorumu içeren ve onaylanan yorumlara Gift Puan tanımlaması yapılır. Sadece puanlama yapılmış, boşluk, nokta, emoji ve farklı ürünlerde benzer/aynı yorumların yapılması durumunda puan tanımlaması yapılmaz. 2024 yılında satın alınan ürünlerde geçerlidir. Biriken Gift Puanlarını dilediğin alışverişinde kullanabilirsin.

Kargomu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme amaçlı sms ve e-mail göndereceğiz. E-mailin içerisindeki kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Üyelik hesabınızla verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp ilgili siparişin kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Üye olmadan verdiğiniz siparişlerinizde ise ana sayfamızda yer alan " Üyeliksiz Sipariş Takibi" bölümüne tıklayarak siparişinizin durumunu görebilir ve kargonuzu takip edebilirsiniz.

Teslimat noktası nedir?

Teslimat noktası, kargonuzu kolayca teslim alabileceğiniz yerlerdir.

Sana en yakın teslimat adresini seç,siparişini ver!

Kargo firması bu noktaya siparişini teslim etsin.

3 gün içerisinde siparişini teslim alabilirsin.

Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki kullanılmamış ürünleri orijinal paketleri ile 30 gün içinde size en yakın mağazalarımızdan yada aşağıdaki adımları takip ederek sitemiz üzerinden iade edebilirsiniz. Ürün değişimi yapmak isterseniz 90 gün içinde sadece mağazalarımızdan yapabilirsiniz.

“Hesabım” alanında yer alan “Siparişlerim” listesinden iade etmek istediğiniz siparişinizi seçiniz.

“Sipariş Detayı” sayfasından “ İade Talebi” butonuna basınız.

İade edilecek ürün/ürünleri ve iade nedeni seçiniz.

Ekranda çıkan iade kodu ile birlikte ücretsiz olarak PTT Kargo ile iade gönderiminizi tamamlayınız. Diğer tüm kargo şirketleri ile yapılan iadelerde kargo ücreti göndericiye aittir. İade kodu geçerlilik süresi 14 gündür. 14 günlük süre sonunda sitemizden yeniden iade kodu almanız gerekmektedir.

İade adresi: Yassıören, Dolunay Sk. 28/2, 34010 Arnavutköy/İstanbul.

Tek Tıkla Kapından İade nedir?

İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri adresinizden  teslim aldığımız yeni hizmetimizdir.İade talebi oluşturmak için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz.

“Hesabım” alanında yer alan “Siparişlerim” listesinden iade etmek istediğiniz siparişinizi seçiniz.

“Sipariş Detayı” sayfasından “ İade Talebi” butonuna basınız.

İade edeceğiniz ürününüzü ve iade nedeninizi seçtikten sonra iade yöntemi olarak 'Adresimden Teslim alınsın' seçeneğinizi seçiniz.

Adresimden Teslim Alınsın alanından ürünleriniz adresinizden HepsiJet Kargo ile teslim alınacaktır. Oluşturacağınız iade kodunu kargo görevlisi ile paylaşabilirsiniz.

Siparişinizdeki kullanılmamış ürünleri orijinal paketleri ile 30 gün içinde size en yakın mağazalarımızdan iade edebilir, 90 gün içinde mağazalarımızda değişim yapabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz.

1. Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayları > İptal Et adımlarını takip edebilirsiniz.

Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.

İade için kargo ücreti ödeyecek miyim?

Tüm iadelerinizi PTT Kargo üzerinden ücretsiz yapabilirsiniz. DeFacto iadesi olduğunu belirtmeniz ve sitemizden aldığınız iade kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Sitenizden aldığım ürünleri mağazalara iade edebilir miyim?

Sitemizden alınan ürünleri faturanız ile birlikte 30 gün içerisinde en yakın DeFacto mağazasına iade edebilir ya da 90 gün içinde mağazalarımızda değişimini yapabilirsiniz.İadeniz ödeme yaptığınız kartınıza aktarılacak olup kapıda ödeme seçeneğinde iadelerinizin tutarı üyelik hesabınıza DeFacto Para olarak tanımlanır. Size en yakın mağazamızı bulmak için tıklayınız.

Sitenizden aldığım ürünlerin beden değişimi nasıl yapılmaktadır?

Sitemizden aldığınız ürünlerin değişimi 90 gün içinde sadece mağazalarımızdan yapılabilmektedir. Size en yakın mağazamızı bulmak için tıklayınız. Mağaza çalışanlarımız ürün değişiminde size memnuniyetle yardımcı olacaktır.

Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmalıyım?

Lütfen internet tarayıcınızın (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ayarlar bölümünden geçmiş'e tıklayınız ve tarama verilerini temizleyin. Alternatif olarak kullanmış olduğunuzdan farklı bir tarayıcı (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ile tekrar deneyebilirsiniz. Sorun devam ederse 0 850 333 22 86 numaraları müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir ya da destek@defacto.com e-mail adresine mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.

Ürünün mağaza stoğunu görebilir miyim?

Ürün stokları hakkında bilgi almak için size en yakın mağazalarımızla temasa geçebilirsiniz. Mağaza iletişim bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz.

Mobil Uygulamada Barkod Okuyucu Çalışmıyor. Ne yapmalıyım?

Bu özellik iphone'larda telefonun menüsünde ayarlar --> gizlilik --> kamera altında defacto seçeneğini aktif etmeniz halinde kullanıma açılacaktır. Androidler de ise, uygulama yöneticisi içerisinde yer alan defacto uygulamasının izinler başlığı aktif edilerek kullanıma açılacaktır.

"Artık bildirim almak istemiyorum" Ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?

Google Chrome’da Bildirimleri Açma/Kapama
 

  1. Tarayıcının sol üst köşesinde bulunan kilit simgesine tıklayın.
  2. Site ayarları” seçeneğine tıklayın.
  3. Bildirimler” seçeneğinde yer alan “ İzin ver” komutuyla bildirimleri açın.
  4. Bildirimleri kapatmak istiyorsanız “ Engelle” seçeneğine tıklayın.
 
Microsoft Edge’de Bildirimleri Açma/Kapama
 
  1. Tarayıcının sol üst köşesinde bulunan kilit simgesine tıklayın.
  2. İzinler” seçeneğine tıklayın.
  3. Bildirimler” seçeneğinde yer alan “ İzin ver” komutuyla bildirimleri açın.
  4. Bildirimleri kapatmak istiyorsanız “ Engelle” seçeneğine tıklayın.
 
Android’de Bildirimleri Açma/Kapama
 
  1. Tarayıcının sağ üst köşesinde bulunan üç noktaya tıklayın.
  2. Açılan pencerede “ Ayarlar” seçeneğine tıklayın.
  3. Bildirimler” seçeneği ile ilerleyerek, bildirim izinlerin açmak için “ Siteler” alanından www.defacto.com sitesi için izin verin.
  4. Bildirim izinlerini engellemek için izin butonunu kapatabilirsiniz.
 
Mobil Uygulama Bildirimleri Açma/Kapama
  1. DeFacto mobil uygulamadan hesabınıza giriş yapın ve sağ altta bulunan “ Hesabım” seçeneğine tıklayın.
  2. Hesabım ekranında sağ üstte bulunan seçeneklerden “ Ayarlarım” a tıklayın.Ayarlarım üzerinden “Bildirim Ayarlarını” tıklayarak bildirimlerinizi kapatabilirsiniz.
Siparişim eksik ulaştı. Ne yapmalıyım?

Sizi bekletmemek adına siparişinizdeki hazır ürünler gönderilmiş olup kalan ürünlerin kısa sürede gönderimi ücretsiz olarak yapılacaktır.

Sıkça Sorulan Sorular

İnternet sitemizde çerezler yoluyla kişisel veri işlenmekte olup; gerekli olan çerezler, bilgi toplumu hizmetlerinin sunulması amacıyla kullanılmaktadır. Diğer birinci ve üçüncü taraf çerezler ise size daha iyi bir alışveriş deneyimi sunulabilmesi, sitemizin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirmesi ve açık rıza vermeniz halinde, sizlere yönelik pazarlama faaliyetlerinin yapılması amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerezlere dair tercihlerinizi Çerez Tercihleri paneli aracılığıyla her zaman yönetebilir, çerezlerle ilgili daha detaylı bilgiye Çerez Aydınlatma Metni’nden ulaşabilirsiniz.